Love Triangle?


Det är en charm för Leighton Meester, som har sällskap av såväl hennes pojkvän Sebastian Stan och skärmens kärleksintresse Ed Westwick medan de filmar Gossip Girl. Sebastian, 26, vårdar varje ögonblick han (Ed) spenderar med Leighton.
"Hon är nog den mest intressanta, sofistikerade, begåvad och extremt rolig person jag känner, säger han. "Jag tycker att hon är riktigt rolig'' säger han

Men att se Ed, 22, hångla med sin flamma kan bli lite galet på inspelningen av Gossip Girl. "Det roligaste som har hänt är antagligen att det får utbytas mellan mig och Ed Westwick," säger Sebastian. "De är arbete. Jag tror att alla har samma mentalitet när det gäller detta.. Den goda delen är att jag får gå hem med henne efteråt. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0