Intervju med Justjared



JJ: Din stylist Logan Hornes son var med på tastemaster Scott Schuman's fashion blogg The Sartorialist.
LM: Yeah, visade han mig! Han är jättesöt!
JJ: Du har fått gå några modevisningar här veckan. När du ser en titt du gillar, har ni satt in en ansökan?
LM: Tja, den andra natten, frågade någon mig hur jag klädde mig och jag var, typ, "Min stylist klär mig" men jag skulle säga att det är, liksom, 80-90% honom och resten är mig eftersom jag är mycket öppet sinne och vi är alltid på samma sida - bara mycket öppet sinne och det är roligt.
JJ: Du gick till en modeshow med Rachel McAdams - hur var det?
LM: Altuzarra! Ja, jag träffade henne där och hon var trevlig - [fotografer] är alltid, som "Kan vi ta en bild tillsammans?" Men jag kan inte ens beskriva det. Hon är så vacker själv! Jättetrevlig också.
JJ: Hur var din Fashion's Night Out på Bergdorf Goodman?
LM: Ja, jag arbetar hela dagen och Alexandre Birman, skon designer, jag har burit hans skor mycket - [Logan och jag] upptäckte dem och de är riktigt, riktigt bra! Jag har faktiskt använt dem på showen en hel del också. Han är brasilian och han är så rolig att han och hela hans grupp är brasilianare är så varmt och så trevligt och mycket Sassy. Och min styvmor och halvsytser är brasilianska - Min pappa är gift med en brasiliansk kvinna.
JJ: Kan duo prata portugisiska?
LM: De talar portugisiska - Jag kan typ två ord för att min brors barn - han har tre barn och de är starkt uppmuntras att tala spanska, så om jag ska veta vilket språk som helst, det kommer att bli spanska, inte portugisiska ... och portugisiska är svårt.
JJ: Hur var det fram med Jack Black vid 2009 års MTV VMAs?
LM: Lots of fun! Han är verkligen rolig. De sa till mig att han skulle vara klädd som sin karaktär, men ... (skrattar)
JJ: Var är du med ditt nya album?
LM: Det är svårt att säga eftersom jag fortfarande jobbar på det så mycket. Jag kunde sluta nu eftersom jag tror att jag har tillräckligt med material men jag har kommit till en punkt där jag saktar ner. Jag är fortfarande i studion hela tiden arbeta och skriva och pyssla, men det är riktigt kul.
JJ: Har du en albumtitel än?
LM: Ja, jag tror jag kom på det men jag kan inte säga ännu. (skrattar). Snart!
JJ: Om du skulle sammanfatta det viktigaste i ditt album i ett ord, vad skulle ordet vara?
LM: Jag tror att musiken i sig är väldigt roligt för det mesta. Jag har några ballady, emotionella sånger. Men lyrically, det är lite mer foglig - musiken är mycket roligt. Jag antar att det är dansmusik - det är electro-driven men det är fortfarande mjuk.
JJ: kommer din låt Body Control att vara på albumet?
LM: Jag är inte säker nu eftersom  någon uppenbarligen läckte det. Det suger, men vad kan man göra? Men jag var verkligen glad för att alla älskar det och jag har en Twitter och alla var alltid, som "vi älskar den låten!" Så det var skönt att höra. Det suger att jag inte hade någon kontroll över detta. Jag hade inte kroppen kontroll över detta.
JJ: Nästa låt du läcker bör läcka till JustJared.com.
LM: Om jag någonsin läckt musiken! Jag vet inte vem som gjorde det. Jag tror att någon hackat den producent som gjort spåret. Det händer hela tiden, som verkligen suger, men vad ska du göra?

Kommentarer
Postat av: Jessica Simpson fanblogg

Jag skulle kunna hjälpa dig lite med en desgin om du vill :) Tycker det är jätteroligt att mixtra i photoshop och göra designs i blogg.se :)

2009-09-19 @ 10:12:43
URL: http://jsimpson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0