Gossip's Girl snack om Chuck och Blairs framtid ... Med Georgina?



Som ni kanske vet så måste vi vänta tills Agusti/September för nästa säsong, men tur för oss, vi behöver inte vänta på nästa säsong.

På gröna matten vid CW uppriktig i morse kunde Leighton Meeste inte vänta med att dela sina tankar om framtiden för Chuck och Blair, och Blake Lively vägs på Georgina återkomst.'

Få alla våra exklusiva Gossip skvaller efter hoppet ...

När senast såg vi dem, duschade Chuck med Blair med sin favorit behandlar och, ännu viktigare, till slut säger de tre små ord. Men tyvärr kan Bluck verkligen fungerar i den verkliga världen?

"Chuck och Blair håller varandra med händerna, Chuck och Blair gå på bio är inte att det han säger skulle vara orealistiskt?" Leighton berättar "Jag känner mig som ett stormigt förhållande är en-brewin", men det är vad drama är. "

Skådespelerskan själv, som nyligen gick blond för en film men lovade att gå tillbaka till brunett ASAP, säger hon inte är säker på vad hon hoppas kommer att komma för paret.

"Jag vill att vi ska se dem tillsammans (Chuck och Blair), men på samma gång, anledningen till att de är så bra är därför de inte kan vara tillsammans, säger Leighton.

Tyvärr så är båda Blake och Leighton är överens om att Georgina avkastning kunde kasta en lång skugga över Chuck och Blairs framtid.

"Chuck och Blair är äntligen tillsammans, men ännu Georgina är tillbaka för att skrewa upp sitt liv med att stora vendetta" berättar Blake.

Trots rysare, även om Michelle Trachtenberg kommer att vara tillbaka på showen är fortfarande i fråga. Den tidigare Buffy skådespelare är stjärnmärka i barmhärtighet, en ammande drama som NBC nyligen plockat upp.

En annan stor utmaning framför oss för vår favorit Upper East siders får högre utbildning.

"Några andra människor går på college, Jag vet inte om de ska stanna."  Berättar Leighton.

På tal om college, Penn Badgley säger att Dan Humphrey's halv bror, Scott (Chris Riggi) kan vara upp till något bra med sin smyga runt New York: "Han måste smyga sig ... han är en Humphrey."

Så har Dan slutat tro att Jenny är för ung för Nate? "Troligen inte, säger Penn. "Men jag personligen tror att Dan ska slappna av. Dan är för spänd. "

Sist men inte minst, utöver mer Georgina och Rufus-Lily leka i säsong tre, det är ett obestridligt awesome karaktär vi kan lova kommer att få massor tid: Grevinnan Dorota (Zuzanna Szadkowski).

"Jag tror att Georgina kommer att vara runt mycket mer nästa säsong, säger Leighton.

Jag översatte en artikel där stjärnorna berättar lite om nästa säsong.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: den 20e november har den premiär! :)

2009-05-23 @ 14:18:27
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

sv: Åh tack vad bra :D:D Hur många säsonger finns det av gossip girl då? :)



Ja Spencer är dum i huvudet tycker jag...

2009-05-23 @ 14:34:07
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

sv: Gud så bra, då vet jag vad jag ska göra imorgon om det är dåligt väder ;) Haha :D Kolla på gossip girl alltså :P

2009-05-23 @ 14:45:06
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg desgin... cool

2009-05-23 @ 15:34:23
Postat av: Allt om leghtion meester

Anonym: Åh tack. Hihi!

2009-05-23 @ 15:48:21
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: B

Hej! Gillar du Gossip Girl? Då tycker jag nämligen att du ska kika på min sajt: www.gossipgirl-sweden.webs.com



Där kan du nämligen hitta allt som har med tv-serien att göra. Dagliga uppdateringar med skvaller, videos och bilder. Förutom detta så finns även forum, chatt, gästbok, fakta om varje avsnitt samt musik och självklart ett bildgalleri med över 1000 bilder!



Du har även chans att bli Månadens Sajt om du ansöker NU!



www.gossipgirl-sweden.webs.com

www.gossipgirl-sweden.webs.com

2009-05-24 @ 13:01:38
URL: http://www.gossipgirl-sweden.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0