Svar till er

Har fått lite frågor av några, så jag tänker ge svar till er :). Jag tänker inte svara i inläggen där ni har frågat utan jag tar alla frågor tillsammans.

1. Hur många läsare har du??

Svar:  Jag har runt 20-24 läsare..
Såhär kan det ungefär se ut:



2. Hur länge har hon dejtat Sebastian?

Svar: Leighton har dejtat han i ett år snart, de började dejta förra året. Jag tror det var runt Maj eller April, om jag minns rätt .

Leighton och Sebastian.

3. Har hon inte andra låtar?

Svar: Jo det har hon, har hört ett par låtar från henne. Ska samla ihop låtarna och sedan lägga in de i ett inlägg! Låter det bra?

Det var nog alla frågor. Har du frågor? Önskningar? Då kan du gärna skriva till mig här i bloggen eller så kan du mejla mig..

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

ja guud jag älskar gossip girl, ;) Dock har jag inte alsl hängt med den här sesongen då jag jobbat på söndagarna.. Känns skit. Men jag väntar på den andra DVD boxen :)

2009-05-22 @ 17:26:46
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: E&T

SV: HÄRLIGT! :) Jodå, det är bra här med!

Vad har du för planer för kvällen då`? :d

KRAMAR!

2009-05-22 @ 18:43:21
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0