Leighton känner sig säker i Stilettos

Leighton har ett hemligt vapen när det gäller dejting - ett par sexiga stilettos. Leighton säger att stilettos klackar får henne att känna sig mer säker och gör hennes dejt så mycket bättre. Nu ger hon råd till alla kvinnor att bära dem när de vill imponera.

"En stor par klackar är en vinnare varje gång. Det verkligen bara ger dig den extra glans, du vet? Så du känner dig lite mer sexig och din kroppshållning blir bättre och allt, säger hon.

Leighton har nyligen förklarat hur hon är mogen för sin ålder. "Jag är mogen för min ålder, säger hon.

"Jag antar att jag växte upp snabbt. Men det har hjälpt mig. Jag har mitt huvud rakt på mina axlar på grund av detta. "



Klackarna är alltid smala! Snyggt? Vad säger ni? Skulle ni känna er snygg i sånna klackar?

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

Jag känner mig tusen gånger snyggare med klackar :P

2009-05-29 @ 16:30:08
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0