Övrigt: Test av någon läsare

Hav eller sjö? Hav!
TV eller dator? Hm.. Får nog bli data eftersom utan data kan jag inte blogga och jag älskar att blogga ;).
Höst eller vår? Vår
Jul eller Påsk? Jul
Svart eller vit? Svart
iPod eller mp3? Ipod!
VH1 eller MTV? MTV!!
Rosa eller Lila? Lila
Hund eller katt? Katt
Guld eller Silver? Guld
Bad eller Dusch? Bad
Sko eller Sandal? Sko 
Afrika eller Asien? Asien
Löshår eller äkta? Äkta
Mobil eller telefon? Mobil
Klänning eller kjol? Svårt.. Älskar att ha på mig båda men det blir nog klänning.
Blonde eller Brunette? Brunette
Lägenhet eller hus? Lägenhet
Vanilj eller choklad? Choklad... yummi
Ring eller halsband? ÄLSKAR ringar.
Jordgubb eller hallon? Jordgubbar
Midsommar eller Nyår? Midsommar
Långt eller kort hår? Långt
Nagellack eller läppstift? Nagellack
Bil eller Buss? Bil
Sanning eller konsekvens? Konsekvens
Blåa eller Bruna ögon? Blåa
Jeans eller Leggins? Gillar båda, men det blir jeans
Snowboard eller skidor? Skidor
Harry Potter eller lord of the rings? Harry Potter
Berg-och-dalbana eller vattenbana? Hm.. Vattenbana
Plugga eller arbeta? Arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears?
Gillar båda, men det blir nog Britney.
Stjärnor eller Månen? Stjänor
Vinter eller Sommar? SOMMAR!

Någon skickade den här testet till min mail och tyckte att det skulle vara roligt om jag kunde göra den.. Visst! Hehe, bara för den här gången. Gör egentligen inte tester, speciellt inte i en fanblogg. Men whatever gör det ändå nu när det inte finns något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0