Leighton : ''Jag är inte inne i bad boys''



Leighton: "Jag är inte inne i bad boys. Jag tycker att termen är dum. En kille som är otrogen mot dig eller inte är trevlig mot dig? Vad är det?. Numera är jag mycket mer mogen i relationer. Jag släppte sånna bull ** t. Jag tycker mer om affären beslutsfattare än dvärgbrytare. Jag vill ha en kille jag kan se upp till."

Om relationer: "Jag har inte varit i många relationer, men jag har varit kär. Det finns en oförklarlig kemi. Du verkligen vill, vill, stirrar på den person, säger hon på frågan om hon är kär i Sebastian. "Jag har aldrig blivit förälskad höger utanför bat. Jag blir rädd att säga," Jag älskar dig "för tidigt eftersom det innebär så mycket. Det betyder att du inte ser ett slut på saker."

Om chuck och Blair: "De är så perfekta, eftersom de får varandra. Chuck känner hennes djupa, mörka sida och han anser att det är varmt," . Men den bästa delen av deras förhållande är att det är realistiskt. Folkpartiet inte alltid datum för en stund och sedan långsamt falla i kärlek. De börjar med att ansluta en natt. Det tar tid att lära känna någon, och du inser att du är kär senare. "

Detta är några av sakerna som Leighton har sagt till tidningen cosmopolitan när hon blev intervjuad.

Btw vad tycker ni om min nya desgin?

Kommentarer
Postat av: Tina

Skit snygg ju!

2009-06-04 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0