Leighton förbjuder grannarna att...

Leighton byggnad/hus är en rökfri zon. Leightons grannar röker jättemycket och det sägs att hon säger att det kommer ända till hennes hus, t.ex när hon öppnar fönstren eller något. Hon har nämligen bett sina granar att inte röka hemma eftersom hon får ont i halsen (halsont ?). Hon bad alla att inte röka eftersom lukten kommer under hennes dörr, en Leighton spion berättar till Star. Konstigt nog, så röker pojkvänen Sebastian Stan, och co-star Ed Westwick!

Alla tycker att hon beter sig som en diva. Om det är sant tycker ni att hon beter sig som en diva? Alltså själv så tycker jag att detta är en onödig information, eller ja skvaller om man ska kalla de så.. Hur löjligt än det är så måste jag skriva det i bloggen, eftersom jag skriver ner allting som hörs om Leighton..


Leighton och Sebastian.

Kommentarer
Postat av: mtvthehills

Höhö tyckte det va lite konstigt av henne att grannarna inte får göra så. Men jag vet inte om jag tycker att hon är en diva för det - jag vet bara hur hon är som skådespelare och inte person ;)

2009-06-01 @ 20:48:14
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är lite konstigt att säga till sina grannar, att dem inte får röka. Men det är ju inte direkt positivt med att röka. Om det också kommer in i huset. Det är inget fel med att säga till, tycker jag. Folk kan faktiskt vara allergiska. Själv känner jag en. Det är lite konstigt att Sebastian och Ed röker, att hon inte stör sig på dem i så fall. Hon borde be de att sluta. Tycker jag. :)

2009-06-03 @ 15:16:09
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0